28 april 2007

Ghetto weekend


Sluthampen inför SOF nu. Räkna inte med mer än en uppdatering i veckan framöver, hinner aldrig lyssna på musik längre. Tyvärr.

Dansade bort gårdagskvällen på Platå och den kvällen ska nog spenderas på pubben. Annars är det som sagt mycket SOF nu. Fixade dessutom, tack vare Jenny C, Roskildebiljetter häromdagen. Bigups!

Mycket bråk om Tough Alliance efter släppet av First Class Riot. Discobelle hyllar dem, medan oväntat läsvärda webbtidningen DMINIK kallar dem för "inaktuella skuggor av ett brandinggeni". Jag? Jag undrar vad fan dom har för besatthet av delfiner, naturens silvermedaljörer?

Det har varit skralt med rolig, ny musik på ett tag nu. Jag längtar efter Bonde Do Role With Lazers och tackar bloggvärlden (speciellt GWAR) för att man åtminstone får lite uppiffad skåpmat att hålla värmen uppe med.

Den här CSS-mixen av Remix Artist Collective, killarna bakom två av de bästa Weekend in the city-mixaran hittills, blåser nytt liv i en gammal dansgolvsvältare.

CSS - Let's make love (RAC Remix)

Dessutom, ny läcka från SMD's stundande skiva, Attack Decay Sustain Release, också tack vare GWAR.

Simian Mobile Disco - Sleep Deprivation

Det börjar bli dags att göra sig i ordning och raka arslet inför kvällen, så jag lämnar er med lite faux-nu rave.

The Neon Plastix - Gentlemens Gold
Trash Fashion - Tight Body

...Jo, en sak till. Jag vet att jag redan skrivit om den här låten, men jag kan fortfarande inte släppa den. Ondaste elektron någonsin. Kan vara årets låt. Vad tror ni?

The Bloody Beetrots - Ezekiel Eats Reed Hoodie

Inga kommentarer: