18 mars 2007

Sagan om de tre förfesterna

Stulet av Dirtdirtydancing

Igår blev tre förfester och en personalfest. Inledde hos Niklas med chillig 20JFG-italodisco och ett par öl — smög vidare till Louise och Marias födelsedagskalas och en riktigt härlig tjejdrink. Smög tillbaka efter ett tag, och då hade hela förfesten förvandlats till en orgie i Gyllene Tider- och svensktopsklassikerallsång. Jag har fanemej försökt uppskatta sånt här, men jag klarar det inte. Håren ställer sig upp i nacken på mig och jag skakar. Var tvungen att gå därifrån, och gled över till nästa förfest hos Wictor. Blev inte långvarig när planerna var att supa nere på stan. Jag vet vad det betyder. Platens. Hamnade på personalfest på pubben istället. Blev en lugn kväll och rundade av vid tvåsnåret.

Nåväl. Nog om mig. Dagens låt är en fräschare-än-du från Timbo. Inte superklockren, men väl värt en lyssning:
Timbaland feat. She Wants Revenge - Time

Jag kan inte sluta lyssna på Starlett Johansson. Underbar låt.

Inga kommentarer: