08 februari 2007

Jag lever!


MSTRKRFT - Street Justice

Bara en snabb uppdatering för att säga att jag lever, jag har bara inte orkat uppdatera på ett tag. Sjukt mycket på gång. Snabbt sen senast: Missade Arcade Fire-biljetter. Hittar någon en biljett svart, tjoa till. Var i Norrköping och såg Juvelen, var i Uppsala och festade in SOF-kläderna och blev som väntad uttråkad på en Timo Räisänen-spelning. Ikväll blir det eventuellt Andreas Tilliander, men med större sannolikhet bara ytterligare ett Fear and Loathing in Linköping-maraton.

Livet är bra, om stressigt, med andra ord.

Dagens låt är från en artist på stockholmsbolaget La Vida Locash som även har Lo-Fi-Fnk. Svensk, enkel, själfull elektro under namnet Kocky. Ett måste! Jag längtar redan efter debutalbumet.

Kocky - Crush (feat. Play Paul)

1 kommentar:

Vic, Pic sa...

Mhm, detta var bättre grejer!
Men Fröddizzz, jag har en grej som du borde ha hört, och gillat! En Daft Punk-grej, remixad av Fatboy-slim! Jag vet, jag vet, antagligen för mainstream för dej men hey! Den är GALEN! Tecnologic tror jag det är. Lyssna!