24 februari 2007

The H!


Jag vet att jag inte kan sluta skriva om dom, och det kanske är tråkigt. Men det struntar jag i, för den har kommit nu: Hadoukens debutsingel. Två spår i perfekt kvalitet, That Boy, That Girl och Tuning In + en dub på Tuning In. Det här är underbart!

Lindies skriver om DATE A WOLF. Hur går allt? Spänningen är fortfarande på topp här... Min Best of indie är en fyllegrej: Jag satte mig och försökte komma på alla låtar som får ett indiedansgolv att lyfta. Tanken är väl att jag ska orka mixa ihop det någon gång. Vi får se hur det går... Innan dess ska jag ner på stan och byta mina Gram 333'or, som gått sönder en vecka efter inköp. Skandal!

Hadouken! - That boy that girl (Single version)

4 kommentarer:

vicken sa...

Hey, det är ju jag på bilden! Gött!

IDAW går framåt, ett episkt avslutningsstycke är på gång.. Och just det, uppstoppade djur och tygpåsar är nyckelord också. April-maj är det dags!

Tim sa...

Superb!!

sondh sa...

Boo! You shouldn't be sharing the single version.

Encourange people to got out and buy it! Support the H!

Marcus sa...

Sondh: As long as Hadouken doesn't complain, I see no problem with sharing. It's a great single, and hearing the tracks in full stereo really gives another dimension to it.

Also, the EP contains two other amazing tracks I'm not posting here, and it's well worth buying the EP just for them. Which I think I wrote, although in Swedish.