13 februari 2007

Ed Banging


Den här skivsamlingen sprider sig visst som böldpest, och jag kan väl erkänna att jag blivit smittad också. Ed Banger Records Vol. 2 från, tja, Ed Banger.

Ed har faktiskt fått mig att fundera på Hultsfred i år igen, trots att jag vet hur hemskt dålig den festivalupplevelsen blev senast. SebastiAn OCH Justice är extremt lockande.

Uffie - Dismissed
SebastiAn - Greel
Klaxons - Golden Skans To Interzone (So Me Remix)

Nu ska jag avnjuta lite sömn. Nån som vet nått fett i Linkan i veckan eller helgen? Jo, en sak till: The TeenagersAce i slutet av Mars! Så jävla bra!

Är fortfarande på jakt efter Arcade Fire-biljetter till Sthlm, om någon har över, förresten.

2 kommentarer:

lindman sa...

Bommade också AF-biljetter på grund av satans CSN. Det var på håret och jävulskt frustrerande. Men jag och Kasper har inte gett upp. Vi letar. Sista utvägen blir väl att fiska på svarta marknaden utanför Cirkus.

Men som tur är finns det glada nyheter också. Kolla bloggen.

Anonym sa...

klaxons! cool