29 januari 2007

White men can't CRUNK


Jag måste erkänna att jag är en sucker för slyngelpartyband som The Teenagers och Muscles. Jag vet inte om det liger någon slags eskapism i hela grejen, eller vad det kan vara, men jag blir bara så glad av det. Senast upp är tre australiensare (som vanligt?) i 21-årsåldern som gör härlig crunkaktig musik (jag har fortfarande lite svårt för ordet crunk - det är Robyns fel). Jag kanske hatar dom nästa vecka, men just nu är Gameboy/Gamegirl the shit. Ladda hem och dunka igång på nästa förfest, är tipset.

Gameboy/Gamegirl - Sweaty wet dirty damp

1 kommentar:

Victor sa...

Så detta är crunk? Hmmm, låter som en lite hippare och lite mer olydig Dirty Dancing. Och för att det inte ska bli några missförstånd: Detta är jättedåligt. Jag dissar detta! RJD2 är skiten nuförtin...