18 januari 2007

Let's go to Barca for the weekend

Photo: Dirtydirtydancing

I helgen drar jag till Barcelona. Sticker i natt, kommer hem måndag eftermiddag. It will surely be the shit. Funderar bara på ungefär vart jag ska gå. Outfitterna är klara och upputsade, dresscoden är klar, musiken är laddad, fyllan är planerad. Allt det hänger på är partynivån och ekonomin.

Jag ska erkänna att förväntningarna är riktigt höga. Jag hoppas på att ett par av människorna jag reser med har samma ambitioner som jag. Jag vill klubba. Dansa och dricka. Jag är mindre intresserad av att göra turistgrejen. Får se om jag ens pallar att ta med mig kameran...

Ungefär såhär hoppas jag att helgen blir:
The Whip - Trash
Chemical Brothers - Electronic Battle Weapon 8 Real deal shit!
Justice - Phantom
Clap your hands say yeah - Satan said dance

Frågade för övrigt Mark i Constellations hur Silver Mt. Zion var privata:
The Silver Mtn. folk are a nice group of people. Unfortunately, when we played with them they were going through a bit of drama. Some of them were crying, and they were all in sour moods. It made for a great show. They have stunning equipment. Two Space Echoes!! And all of them sang. Really good stuff.
Vi syns på Måndag!

3 kommentarer:

v jormeus sa...

2 Space echoes!?! Wow-wee liksom!


razzmatazz, razzmatazz... Vart ska du bo?

Marcus sa...

Vix: Razzmatazz läste jag om på en snabb googling. Will pay visit.

Barcelona Mar bor vi på. 42 bäddar bokade...

Anonym sa...

Hoppas du hade det roligt!

//zodstar