03 januari 2007

Gott nytt...

Nytt år, nya möjligheter. Var i Linkan över nyår och saknade internet. Därav bristen på uppdateringar. I vilket fall kom jag fram till att jag fan inte pallar det här med listor. Nästa post blir min Best-of-2006, och sen får det vara bra.

Bra för gott.

Om någon dag tänkte jag lägga ner den här bloggen. Öppna nytt. Men frukta inte - det är samma plats, samma språk, samma innehåll. Däremot blir det nytt namn och nya färger. Kanske nya färger.

Framöver händer det mycket spännande: Arcade Fire och Bloc Party till Sverige i vår, och nytt material från många gigantband i vår. Dessutom tänkte jag vidareutveckla mina musikutbildningsutflykter. Mer mixskivor åt alla, med andra ord!

Men mer om det senare. Nu ska jag äta bakpotatis och lyssna på Hadouken!. Priceless!
I'm an indie limey,
yeah but i like it grimey,
and i rave with a grin,
I'm not too cool for the next big thing,
I dont wanna fUCk about,
I wanna good time and thats why I'm out,
and you look silly,
When you put on your best myspace pout.

Inga kommentarer: