23 december 2006

Varma Juninätter

Jag tänkte mest säga att jag inte är död. Not by a longshot. Jag har råkat ut för bloggandets motsvarighet till åtta hugg i ansiktet med en köttkniv — jag har saknat internetuppkoppling. Men inte ens en välriktad Benchmade Prestigedes tolv centimeter rakt in i frontalpannloben kan stoppa mig.

Köpte förresten nummer 10 av tidningen Soundvenue igår. En dansk musiktidning som faktiskt lyckades samla ihop ungefär alla bra band i en tidning och som dessutom hann med att fota en jävla massa snygga människor. Perfekta komplementet till Vice för oss överdrivet ytliga.

Med start i morgon ska jag börja fira året som gått med en jävla massa bra musik. Tills dess ska ni få en låt att drömma er bort till varma sommardagar med. Mest för att jag inte hittat julstämningen än. Då lyssnar jag på Skatebaard istället. Det är elektroniskt, drömskt och vackert.

Skatebaard - June nights south of Siena

Inga kommentarer: