29 december 2006

I wanna be trash...

The way students at the university learn math and physics is that they are strapped down in a dark room, injected with drugs, get their eyelids braced open, and then are forced to view horrific scenes of polynomials being expanded and equations being derived, and the whole experience is so ghastly that ever after they hate Beethoven.

Underbart citat.

Idag är sista dagen hemma innan nyår. Snart bär det av till Linkeboda igen för nyår hos fröken Diczsfalusy. Men var lugna: Jag landar i Falköping igen den 1'e eller 2'e.

Jo, förresten. Lyssna på det här:
The Whip - Trash

Nytt Arcade Fire-material har läckt igen. Med två låtar ute så känns det här som det kan bli 2007 års skiva. Jag har lite svårt att bärga mej. God bless. Nu blir det thaimat med familjen!

2 kommentarer:

Samgard sa...

vad for trimmer? vanlig hartrimmer eller nan speciell?? nashartrimmer kanske?

victor sa...

Hey, du har ju pro på flickr. Är det värt det? Jag har över 200 bilder och då visas bara de 200 senaste, och jag menar 25 dollar för ett år...

Gott nytt år förresten, Jag ringde dej som en tok igår men fick beep-beep-beep och när du ringde blev det ju bara prat med lindis. Typiskt.

Kan man inte ta sånt här över mail istället?