15 december 2006

Discodance with you

Dagens foto är tillägnat er som är rädda för att jag ska bli för studentikos. Tycker det bevisar gott och väl att sånt inte är möjligt.

Jag har lyckats få mig själv att städa upp lite idag. Malin kommer på besök i helgen och då kan det inte se ut hur som. La väl inte ner mer än en tjugo minuter på det, men ändå. Hon sa Inte för mej, och det anammade jag. Nu är jag nöjd.

För att städningen skulle gå lite lättare lyssnade jag på en härlig dänga från åttiotalets italien. Flyktig, vacker disco:

Charlie - Spacer Woman

Ska försöka rippa Roots/Gonzalés-grejen senare. Nu ska jag sova. Tenta om två dagar, men det är fan svårt att bry sig mindre än vad jag gör. Helt checkat ut. Letar febrilt efter julstämningen. Hur är det med eran? Har den hittat hem genom slasket än?

Vi avrundar med en låt som kanske hjälper lite:
The Knife - Christmas Reindeer

1 kommentar:

sickovicko sa...

Lägg upp hela mixen föffan!