10 november 2006

I helgen?

I helgen blir det upptaget som fan kompis. Idag sticker jag till Göteborg och blir där i dryga 24 timmar innan det är 120km/h till Linköping igen för skifte med SOF. Vi säger hejdå till SOF2005 och officiellt hej till SOF2007. Det firar vi med lite softa liverippar:

Architecture in Helsinki - It's 5 (Live)
Takka Takka - They Built You Up To Fast (Live)

Förresten: Ian MacKaye (från Fugazi och Minor Threat) har släppt nytt med Amy Farina under namnet The Evens. Jag vet inte vad jag tycker. Fugazi fastnade jag aldrig riktigt för, det här lider lite av samma grej. Vad tycker ni?

The Evens - Everybody Knows

Nu ska jag packa väskan, borsta tänderna och kasta mig iväg till skolan. Sen: Götlaborg!

2 kommentarer:

Lindis sa...

Fugazi är ju guld.
Joe Lally är dock den ende som lyckats med sitt soloprojekt. Kolla upp "There To Here".

Emil sa...

crazy!