10 oktober 2006

Whistle whistle blow blow here we here we go go

Innebandy var det idag. Sprang till jag höll på att spy. Blev 2-2 i matcher och en ganska intensiv men rolig kväll. Definitivt ett fortsatt tisdagsnöje. Linnet var dyngsurt efteråt. Träffade Carro, Linn, Tor och efter ett tag Cam på vägen hem. Snackade skit en halvtimme eller så. Riktigt nice.

En annan sak som är riktigt nice är nytt material från M.I.A! Tack som fan till BLK:MRKT för det här! Som vanligt är det proddat av pojkvännen Diplo. Han är guldet!

M.I.A - XR 2

Hittade dessutom en annan gammal go grej på disken med M.I.A, som bara legat där i typ två veckor, när jag körde igång den. En go mix av M.I.A och Black Eyed Peas-Fergie. Kan den vara piratad? Har ingen aning om det, eller var jag hittade den. Rekommenderas ändå!

M.I.A vs Fergie - London People

Om ni inte orkar med all jävla rap kan jag rekommendera att ni lyssnar in er på Machine Gun Fellatio - Unsent Letter. Råkade gå på här på ren slump. Riktigt... mysigt!

3 kommentarer:

Emil sa...

Sämst. Show me what you got tyckte jag var ganska bra. Den fick betyget 'sämst' enbart på grund utav mitt bristande binära betygsystem. Men den här låten; helt klart sämst! Sov gott mr indie!

Emil sa...

Vi har 'HTTP - Hypertext Transfer Protocol' att tacka för så mycket!

johan sa...

det låter mer som peaches än m.i.a. men de är ju polare så det är kanske ingen tillfällighet