21 oktober 2006

Vilken jävla resa

Jag började gårdagen med en latte med Malin som är i stan över helgen, följt av en kaffe med Sara som var och sa hej på skolan. Lunchade med Westlife och Andreas och drack lite mer kaffe. När tentan började vid 14.00 var jag helt stirrigt av koffein (den här veckan har jag, i skolan, druckit 37 koppar kaffe - tentamensperiod och studieflykt indeed). Tentan var jävligt konstig, men jag borde ha klarat den. Det enda som stör mig är att jag inte lyckades ta ut Fourierseriekoefficienterna till y(t)=t^2-1. Kan ha tappat min femma på det. En annan sak som stör lite är att man inte får ha med sig sin ipod på tentan. Då hade jag lyssnat på den här låten:

Hot Chip - Just Like We (Breadown) (DFA Remix)

Eftersom tentan ändå gick relativt bra bestämde vi oss för att slå på mellanstora utångstrumman. Blev sittande hemma hos Danne med Sarah och hennes polare och drack sprit. Det blev en blandad kompott med resultatet att jag inte kunde gå innan klockan två idag så jävla bakfull var jag. Rötjut, Jäger, bärs och kanske lite vodka. Usch. På tal om att vakna:

Lo-Fi-Fnk - Wake Up (Ola Salo Remix)

Efter spritbuffén drog vi till HG, som var fullt. Var uppenbarligen en massa folk där som jag kände, men jag var för upptagen med att argumentera om något med Erland för att se er. Sorry för det. Eftersom HG hade röd lampa tänkte vi oss flamman. Nog fan var det fullt där med. Vad näst? Jag ville till NH för housekväll, men istället blev det Platens med tillhörande vidriga sleazerock. Dansade en del, snackade en del skit och ragglade en del men tog beslutet att sticka hem runt halv tre.

Ungefär fyra minuter efter att jag gått kom visst Hasse som jag inte träffat på typ två månader dit. Jävla bummer.

I vilket fall vandrade jag hem med Midnight Juggernauts i lurarna och mådde bra. Kom hem och skickade av någon anledning något dumt SMS för att sedan däcka av. Drunken Logic.

Om en halvtimma är det personalfest på VilleValla följt av utgång på stan med Nicklas, Erland, Danne och Hasse.

Boss. Boss HOG!

1 kommentar:

Lindman sa...

Jag tycker det är kul att du håller räkningen på antalet koppar kaffe.
Och så vill jag veta vem fyllesmset var till.
Och så vill jag berätta att det händer spännande saker i Sämgårds studio. Date A Wolf. Goa grejor.