18 oktober 2006

Lite hjälp, tack

Jag behöver hjälp. Har ett dilemma. Modell mindre förvisso, men likaväl ett dilemma.

Imorgon är det nämligen Elis the vacuumchild och framförallt [ingenting] på HG. Ska jag gå på det? Det som talar emot det är att jag har tenta dagen efter. Men den börjar 14.00. Vad tror ni? [ingenting] spelar klassisk svensk poppunk och jag tänker osökt på Hultsfred i träsket, punkspelningar på Ny våg och eftefester med Lars Demian. Jag tänker lite på Bob Hund, Kent och gamla Definitivt 50 spänn och nått jag inte kan sätta fingret på. Vad fan är det?

För att hjälpa er avgöra:
[ingenting] - Punkdrömmar
[ingenting] - Sluta ge mig råd

Så... till min stadiga läskrets: Ska jag gå? börja ge mig råd!

3 kommentarer:

Lindman sa...

Klart du ska gå.
Sup inte ner dig helt bara.

Btw. OiNK kan vara det bästa som har hänt mig sedan skivat bröd. Tusen tack för inviten kamrat.

louise sa...

Jag skulle gärna se båda banden. Lätt. Stanna inte kvar alltför sent bara. Så kirrar du tentan lätt. Hej hej.

Lindman sa...

Hahaha.
Jag tankade just Isis + Aereogramme - "In The Fishtank" på 25 sekunder.
25 sekunder!
Jag älskar internet.