07 oktober 2006

KLANGUAGE!

Tjo! Jag mår vansinnigt mycket bättre nu, dels för att jag knaprat sjukt starka piller av Tor men mest, vill jag tro, på grund av att jag tagit det så lugnt idag att jag nästan kissar ner mig. Vad betyder det då? Jo, det betyder att farbror Marcus får dricka! Och se vad jag hoppar av lycka när jag tänker på att få korka upp lilla helröret med grabbarna. Alkoholism: Just do it.

Nytt med Klaxons på gång. Sitter och lyssnar på det, Magick heter låten, men jag tror jag blir våldtagen och dödad om jag lägger upp den på nätet, så jag håller mig. Synd, för den är sjukt bra.

Däremot kan jag bjuda på något annat bra, via Bigstereo, som nästan alltid träffar rätt: Franska klanguage. Gungig och glad elektropop. Perfekt för att peppa på förfesten!

Ladda hem Klanguage - Priceless things

Nu ska jag chilla ett tag till och fundera över flaskor fyllda med innehåll av etanolbaserad natur.

Inga kommentarer: