13 oktober 2006

Dänga bira (Eller: När Per Gessle vann)

Jag lovade mig själv att aldrig lyssna på Badly Drawn Boy. Mest för att Per Gessle har listat dom som en inspiration till hans skitprojekt Son of a plumber (som jag aldrig hört, men allt Gessle tar i blir till bajs. Invers-Midas). Tyvärr blev det lite Badly Drawn idag. Allt är L'amour à trois' fel. Dagen till ära droppar dom en ny låt med Radio Dept som jag längtat efter att få höra, och dessutom ett gäng mixar på Badly Drawn Boy - Nothing's Gonna change your mind. Speciellt en med Hot Chip. Hot Chip.

Badly Drawn Boy - Nothing's gonna change your mind (Hot Chip mix)

Vad ska man göra liksom?

Har tentapluggat hela dan. Mycket Matstat och ett par timmars robotprojekt. Tog en vända förbi Max och systemet med Niklas och Tor, och nu kanske det blir några bira innan kvällen nått sin ände. God Bless.

Äsch shit. Vi droppar lite oldschool också innan jag drar.

Robert Plant - In the mood

Ha det gött ikväll!

1 kommentar:

Ace sa...

Roligt att du gillar det. Nu ska jag lyssna på Robert Plant för typ första gången i mitt liv bara för det.