18 juni 2006

Wild and crazy kids

Jag sammanfattade precis Hultan i helgondagboken, och den får därmed agera inklistrad här:
Hultsfred i år? det får 5/10 i betyg, där förra året får 9/10. Varken musiken, jobbet eller vädret var något vidare i år. Bästa konserten för min del blir nog Raised Fist. Kanske Kaizers. Vapnet var okej. Största besvikelserna var Hässleholm, Hets! och Cunninlynguists för att jag missade dom och jävla Lou Reed för att han inte spelade It’s such a perfect day. Roligaste upptäckten i år var backstage. Dom hade tillochmed en liten asiatisk pojke som bugade åt en när man gick ut efter att ha druckit sin svindyra sprit. Det är så jävla classy. Jag kanske är moderat eller nått.

Annars är det stora problemet nu: Vad händer på midsommar? Jag tänker bestämt fira den i Stockholmo. Frågan är bara var? Planen är att fira med Lindman, har han någon idé? Jag tänkte faktiskt våldgästa Stockholmen från Torsdag till Tisdag nästa vecka. Sen flyger jag till Roskilde med Jennifer och hennes polare. Lär bli nice, trots att Hultsfred sög så brutalt.

I hörlurarna nu? Prodigy faktiskt. Gamla fina Experience i mitt pojkrum i Göteve. Bra grejor. Annars är det mycket Hot Chip nu! Mycket, mycket Hot Chip. Ett annat band som överraskad är Oakley Hall. Pundarcountry. House Carpenter rekommenderas!

1 kommentar:

Kalle sa...

Hultsfred säger du, jag ska till Arvika jag!
Trevlig blogg det här men jag vill se mer programmering! Gör något experiment med RoR och lägg upp en tutorial eller två vetja!