12 juni 2006

"Vi ska till Hultsfred..."

Idag är det av, 15.20 närmare bestämt. Nästan allt är packat (jag glömde min Ideologin-tee hemma - jävla skit), och peppstämningen börjar så småningom infinna sig.

Vad är planen då? Ja, ikväll blir det jobb. 23-04. Kommer landa i Hultan runt 19.30. Incheckningen kommer strula, och jag får, efter mycket skrik, ut mitt band runt 21. Sen ska tältjäveln upp, och det kommer ta till 22, ungefär. Sen är det lagom att gå på jobbet, tjolahopp. Jag undrar vilken spännande grind vi kommer få vakta? Oh, the excitement.

På festivalen finns det väl ändå ett par band jag ska se. Hoppas på Lou Reed, Timbuk, Soulfly, Coheed & Cambria, Hässleholm, Kaizers, Diplo vs. A-Track, Radio Dept., Raised Fist, Sumo, Mikael Wiehe, Los De Abajo, Cunninlynguists, Cat5, Hets och SMK. Inte mycket spännande, har sett mycket förut, men det ska ändå bli superfantastische. Eller nått.

Slå en signal om ni är där nere!

Nu ska jag köpa skor, tror jag bestämt.

1 kommentar:

nitrovictordominator sa...

Soulfly igen? Hur orkar männskan?
OM DU INTE SER PHARELL DÖAR JAG DEJ!