06 juni 2006

Jag har inget att göra i sommar

Nåväl. Nu får det vara slut på det här blogguppehållet. Ni kanske inte får foton hela tiden framöver, men det får ni klara er utan. Lev med det.

Jag har inget att göra i sommar. Presumtivt är det Hultsfred inbokat. Kanske Roskilde. En helg med SOF-kommittén. Kanske Arvika. Vad ska jag göra? Jag vill våldgästa Stockholmsfolk i sommar. Kanske dyker upp hos er?

Eller egentligen vill jag mest kela. Jag har varit intresserad av olika människor hela våren på något slags, tja, jag vet inte, slentrianmässigt sätt. Inte orkat ragga på någon, egentligen. Detta resulterar ju i att det är första sommaren på typ fem år utan flickvän. Det kan bli en upplevelse det med. Fast mest av allt finns det ju självklart någon. Jaja.

Nej, nu ska jag lägga mej i min apati igen. Jävla sommaren.

Inga kommentarer: