13 april 2006

Protoplasma

Protoplasmic tears and heartstrings
Draining arms of voiceless children
Shatt'ring dreams of godless women
Tramontane fires shout defiling
When tears are draining godless children


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag delar med mej av min fantastiska playlist Vårstämning istället:

1. John Frusciante - Second walk
2. Don Drummond - (Music is my) Occupation
3. The Clash - Guns of brixton
4. The Raveonettes - Beat city
5. The Roots - The Seed (2.0)
6. Röyksopp - Circuit Breaker
7. Slagsmålsklubben - Terror Flynn Ok Ok
8. Svenska Akademien - Ledarna tvekar och faller
9. The Skatalites - Ska after ska after ska
10. Refused - New Noise
11. Promoe - Fit you haffi fit
12. The Kinison - Lake Calermin is Full Now
13. Interpol - Obstacle 1
14. Blood Brothers - Peacock skeleton with crooked feathers
15. At the drive-in - Quarantined
16. Jay-Z - Lucifer

Mycket säkra kort där. Enda kravet för att hamna här är att jag vill bli glad av att höra låten, jag vill kunna dansa till den eller bara luta mej tillbaka när jag är riktigt full och bara digga med.

Vilka är era sommarlåtar?

2 kommentarer:

johan sa...

du får en lista från undertecknad snart. så fort jag orkar kedja fast mig vid tangentbordet igen.

louise sa...

oh! en sån inledning! second walk är helt klart given på en lista komponerad av undertecknad.