03 april 2006

Jag är inte död...

...det är bara det att jag har tappat mina fingrar.

Vet inte riktigt om jag har några godbitar att bjuda på. Inte hänt så mycket sen senast. Lagat en massa mat. Varit på en bra sittning och en annan bra fest. Festen slutade som det brukar, men det är väl som det är med det. Sittningen slutade med hempromenad och djup franskadiskussion med Louise i aprilregn. Trevligt, om än något blaskigt. Vädret alltså.

Här hemma är det vidrigt så det förslår. Jag vet inte hur man ska förklara det riktigt, så äckligt är det just nu. Det är tur att man aldrig har besök. Men i min pågående kampanj att rusta upp min lägenhet så står väl hallen på tur för en rejäl urskurning.

Men gäsp! I morgon är en annan dag.

2 kommentarer:

nitro sa...

Hörru, jahg använde två av dina grymmebilder på purevolume.com/eitsoulashes

ok?

johan sa...

jag ska tydligen se bounce i maj.

nu ser du fanemej till att kliva på tåget till sthlm till helgen. fotomöjlighetera är humongus (stavas det så?)
humongus är ett fantastiskt ord.