27 mars 2006

J'accuse!

Jag var hos frisören idag! Saknar redan mitt hår. Hon är hårets baneman, Tessan. Detta borde vara en stridsskrift mot henne, eller en elegi över mitt vackra svall.

Det jag inte förstår med frisörer är varför i hela helvete ni klipper ur det så mycket? Nästa gång tar jag fan med mej en bild på hur jag vill se ut, så slipper vi sådana här misstag. Det här är fan tredje gången i rad nån sabbar min klippning. Senaste bra var väl, typ, innan studenten, där i krokarna.

Jaja. Håret växer väl ut. Men nu ser jag ut som en korsning mellan en skolpojke och Lars Adaktusson. Jag tänkte använda ett invektiv, så som skithora. Men det struntar jag i. Det är inte PK, direkt. Folk har skrattat åt mej idag.

Jaja. Pfft.

4 kommentarer:

viXen sa...

Du ser ut som... nån annan!

lindman sa...

indie!
frisyren alltså.
men kom ihåg att ingen har rätt att jämföra haircut med Lars "Järnluggen" Adaktusson.

Delta sa...

Nice looking blog. I followed you over from the Radical "Corporatarian" blog. If I understood your language I think I'd be a reader =)

Johan sa...

Ge oss en panoramabild!