06 mars 2006

Inte alls ironi!


Struktur på Campus
Originally uploaded by Marcus Frödin.
var det där skrivet med en ironisk touch? i så fall var det inte kul. fast om det inte var skrivet med en ironisk touch. då var det kul. ungefär så. ehrm. ja.


Så skrev Lindman om mitt förra inlägg. Inte alls ironi, faktiskt. Inte det minsta. "Jo, jag är bitter och ironisk mot min fantastiska läskrets på fem personer." Inte alls så. Vi måste vara rädda om vår klubb av inbördes beundran så att de inte kollapsar. Jag älskar kommentarerna. Annars hade jag inte hållt på i över fem månader med det här.

Just nu är skolan hopplös. Vi får det inte att fungera. Om det bara kunde ta och lösa sig. Fy fan i helskotta vad glad jag skulle bli då.

Och för att besvara Le Burman om Stockholm. Hmm. Vidvinkelhappening kanske vore något? Jag funderar på det. Annars kanske det bara blir en ströhelg med ett helrör.

Nu ska jag sova. Klockan ställd på 06.45 för en mysmorgon imorgon. Är jag uppe 07.15 är det nytt årsrekord!

Inga kommentarer: