01 februari 2006

New obsessions


lithanian, yes
Originally uploaded by Marcus Frödin.
Jag har någon gång sagt att jag inte gillar blixten. Ibland är den helt okej, den rackaren. Som nu, exempelvis. Rätt värdelöst ljus, för dåligt för ISO 100 tänker jag. Men icke då! ISO 100 gick alldeles utmärkt med hjälp av den fula lilla inbyggda blixten.

Om ni tittar på bilden ser ni en intervju med mig, Malin och Pajander för vår kårtidning, Lihanian (läskrets 9500 säger djungeltrummorna), med bild på mej. Jag må vara bestigen av Malin, men på något fantastiskt sätt dras era ögon ändå mot mig. Gör de inte det, va? Lovely.

Annars så rullar livet på. Mikrokod verkar helt klart förståbart och min fysikbok väger mer än min laptop. Physics heter den, om någon undrar. Det är definitivt ingen vilseledande titel. Physics innehåller nämligen all jävla fysik i vårt kända universum. That's a whole lot of physics, som jag brukar säga.

Vill man sätta på stereon tycker jag man ska lyssna på Interpol, eller kanske Saul Williams. Veckan är retro så det flyger om det. Tjenare!

2 kommentarer:

vic sa...

Saul Williams? Det var ju för pretto, eller?

vic sa...

What the HOLY!? står det "välkommen generaler"?? är det tekniker som skriver tidningarna också?