28 januari 2006

Friends in need


Torkel
Originally uploaded by Marcus Frödin.
Vi kämpar frenetiskt med mekaniken just nu. V är uttryckt som en funktion av x, men hur uttrycker man x som en funktion av t? Och än värre, V som en funktion av t? Det är smärtsamt. Vi förstår inte.

Veckan i övrigt? Den var bra. Hade hybrisfest i Torsdags, jag gick omkring och proklamerade att jag var Gud. Det var roligt. Har haft en del möten, jobbat på pubben och kämpat vidare med skolan. Kurserna verkar bli roliga, alla utom mekaniken. ESJ är ingen bra föreläsare. Man spyr snarast på hans tråkighet. Han spelar schack, som vi brukar säga, ibland.

Snart är det spexpremiär. Ser ut som jag får en date till det, kalasfint. Annars vet jag inte vad jag ska reflektera över. Grattis Lindman, kanske? Studion var snygg, Victor och Viktor.

Äsch. Vafan. Jag lägger ner det här. Jag har ingen motivation att blogga just nu. Jag ska fortsätta sura istället...

1 kommentar:

lindman sa...

tackar.
ska köpa laptop idag.
det du.