14 januari 2006

Broberg


Sarah
Originally uploaded by Marcus Frödin.
Jag är dålig på att uppdatera bloggen. Sorry för det. Den här veckan har det berott på att jag har haft en roomie! Sarah har bott på mitt golv sen i Söndags. Hon stack i morse. Det är redan lite tomt här, trotts att hon stundtals snarkade som en skördetröska.

Veckan i övrigt har varit bra. Mycket SOF. Bara SOF, faktiskt. Hade dessutom första festen i min nya lägenhet. Vi blev sjukt fulla, speciellt jag. Sarah var rätt bra i lysen också. På kortet bredvid antar jag att hon precis har hävt i sig en liter vin och mår prima. Emil och Pierre minns ingenting, och Björn hävdar bestämt att han var nyktrast. Louise, som var nyktrast hävdar bestämt att Björn var fullast av oss alla.

Good ole fashioned family alcoholism.

Igår hälsade vi på gamla fina pubben som hade första öppetkvällen för året. Spelade sjua, drack en fyra-fem öl och blev lagom glada. Pierre bjöd på en kalasrolig efterfest, som nådde sitt epicentrum strax efter att han råkade tända eld på köket.

Idag ska jag hälsa på Oskar, som precis har flyttat in i ny lägenhet tillsammans med sin flickvän, och fyllt tjugo på kuppen. Det blir kanske en öl, men jag ska nog mest ta det lugnt, faktiskt.

Tjippis!

1 kommentar:

victor sa...

uppdatera då! vi läser ju föfan!