22 december 2005

Time is running out


Vinterland
Originally uploaded by Marcus Frödin.
Okej, jag erkänner, jag bor i en skokartong. En skokartong inplacerad i ett hospital. Det är inte roligt, men så är det. Jag betalar dessutom 4000 i månaden för min kartong. Komiskt. Komiskt och sant.

Men nu är jag hemma på landet. Jag ligger i sängen och funderar över om det är dags att sätta på Ricky Martins jullåt. Sandra tipsar. Jag är lite rädd. Svettig. Vad ska Lindman säga? "Fot," kanske?

Därför blir det att dyka ner i The silver mt zion memorial orchestra and tralala-band with choir - "This is our punk rock," three rusted sattelites gather + sing, först. Notera att ,-tecknet är en del av titeln. Pretentiöst indietvag.

Ikväll blir det eventuellt hem till Elin. Vi ska shoppa julklappar imorgon. Dagen spenderas antagligen med lillebror, strandsatt i Göteve. Sådär jättemycket roligt finns det med andra ord inte att berätta.

Däremot kan jag säga att jag tänkte göra om lite här på Dravel. Jag funderar på att byta namn till Dravel och ibland foton. Det är så jobbigt att ta kort hela tiden. Speciellt om de måste vara snygga ibland. Sen ska jag försöka hålla mig till låttitlar i mina rubriker. Bra idé Johan. Jag saknar helt enkelt den komiska ådran Lindman har, och känner mej därmed helt utkonkurerad när det gäller lustiga rubriker och klämkäcka ingresses.

Testicles. That will be all.

Inga kommentarer: