06 december 2005

På pubben


_MG_4828.JPG
Originally uploaded by Marcus Frödin.
Var på VilleValla i fredags och drack ett par öl. Var där i söndags och tog kort. Igår och drack ett par öl. Ska jobba där idag. Sen får det nog vara nog för ett tag - ett par veckor, sådär. Blir väl mycket pub annars.

På bilden bredvid är ett gäng av mina kollegor. Ruskigt trevliga människor hela bunten. Ska jobba med han framför mig idag. Einar.

Annars då? Det var p-släpp i baljan idag. Ytterligare en termins gratis kaffe säkrat. Det är ruskigt skönt. Imorgon ska jag väljas till SOF-general. Eventuellt. Det beror på vad fullmäktige tycker om mig. Går det bra kommer jag spendera dryga 18 månader med det här projektet, varav sex månader som heltidsanställd. Riktigt spännande.

Nå, vi får väl se vad framtiden bjuder?

Inga kommentarer: