14 oktober 2005

Min gårddagskväll


Dope skjorta
Originally uploaded by Marcus Frödin.
Igår var som sagt en stor kväll. Eller inte jättestor. Den var inte "Hockey VM-94"-stor eller ens "Jippi, jag är inte oskuld längre"-stor. (Undrar om jag prioriterar fel här? Kanske.) Nej, den var stor på sitt sätt. Det var Randy på HG och jag hade en jävligt dope ny Vans-skjorta på mig. Den är indiesexig som Erland uttryckte det.

Några lössryckta meningar får sammanfatta det roligaste igår: Vi är med i Östgötacorrespondenten idag, hett. Jag lyckades övertyga en hel hög rökare om att Erland har figurerat som huvudman i flertalet stora pedofilhärvor i västeuropa de senaste åren, hett. Jag träffade ett suddigt minne från en utekväll för någon vecka sen, hett. Jag blev sådär lagom kalasfull, hett. Sen var det en annan sak också, men den håller jag för mej själv. Jag ler som ett litet barn, men det är nog rätt småaktigt av mej att göra, så jag håller käft.

Inga kommentarer: